ASZÚS ARANYMAZSOLA LEKVÁR

Ez a lekvár a márciusi Kifőztük magazinba készült. Mivel jó néhány üveg tokaji gyülemlett fel nálunk még az ünnepek alatt, így úgy gondoltam, hogy kísérletbe kezdek. Az aranymazsolából tokaji aszúval és narancslével együtt sikerült ezt a nagyon különleges (legalábbis számunkra) lekvárt összehozni. Nemcsak reggelire briósra, de májpástétomos pirítósra és brie sajtos vajas baguettre kenve is kipróbáltuk már, és mindegyik alkalommal igencsak megállta a helyét. Annyira egyszerű, annyira gyorsan elkészül, és annyira abbahagyhatatlan...

Aszús aranymazsola lekvár


Hozzávalók:
200 g aranymazsola
100 ml frissen facsart narancslé
100 ml Tokaji aszú


A hozzávalókat összeforraljuk, majd kis lángon kb 10 percet főzzük. Amikor a mazsola már szépen megpuhult, a lekvárt átturmixoljuk. Pár percre még visszatesszük a tűzre, majd tiszta üvegbe töltjük. Hűtőben tároljuk.


Aszús aranymazsola lekvár

Aszús aranymazsola lekvár

Megjegyzések

  1. Ezt biztos kipróbálom! Nagyon guszta! És szeretem a lekvárokat!:)
    Isten hozott nálam egyébként! Én is regisztráltam itt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm szépen, én is örülök, hogy itt vagy! Remélem találsz majd még olyan kedvedre valót, amit a gyerekek is szívesen kóstolnak meg!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések