GYORS, NYÁRI FINOMSÁGOK - MAGAZIN AJÁNLÓ

Sosem tagadtam, hogy mennyire szeretek szakácskönyveket, gasztronómiai témájú magazinokat gyűjteni, főzőcskézős műsorokat nézni. Bár ez utóbbira leginkább a késő esti órákban van „időm”, ilyenkor viszont ez viszonylag fájdalmas tevékenység, ha tartani akarom magam, hogy ne rohamozzam meg a hűtőt este fél 11-kor. Martha Stewart műsora az egyik zászlóshajója ezeknek a programoknak, szerintem nincs étel, amit ne készített volna már el! A minap a Stahl magazin májusi különszámát lapozgattam, melyben rengeteg friss, ropogós nyári recept jelent meg épp Martha Everyday food magazinjával együttműködésben.
 
 

Ennek a lapszámnak az egyik fő csapásvonala a „Karcsúsított olasz fogások”, ami szerintem sokunkat érdekelhet, de jó pár hasznos ötletet találhatunk azzal kapcsolatban is, hogy milyen módon dobhatunk fel egy hétköznapinak mondott ételt egy ügyesen kiválasztott kamrai alapanyaggal (pl. a halkonzervek, currypaszta).
 
Úgy gondolom, hogy a szardellával, ami az én személyes favoritom egyébként, mint alapanyaggal gyakran mostohán bánnak, de a magazinban szerencsére több oldalt is szentelnek neki. Tetszik a cikk a vacsora maradékok felhasználásáról, ami praktikus tanácsokat ad a naponta, de legalábbis gyakran főző háziasszonyoknak. Izgalmasnak hangzik a teljes kiőrlésű pizza, amit biztosan ki fogok próbálni, de mindemellett a szerkesztők a gyorsan elkészíthető fogásokból is összegyűjtöttek egy jó csokorra valót. Az újságot megvásárolhatjátok az újságárusoknál vagy itt rendelhetitek meg.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések