CSÍRÁS LILAKÁPOSZTA-SALÁTA

Még valamikor az év elején kezdtem el a különböző csírák tesztelését a Biohálónak köszönhetően. Jó néhány féle csírát kóstoltam az elmúlt hónapok során és használtam fel különböző salátákhoz, krémekhez. Ez a sorozat érkezett most az utolsó részéhez, egyelőre. Az abszolút kedvencem a retekcsíra volt, ami, többek között, egy hummuszos sült paprikás lepényre került végül. Naggyon bevált!

Csírás lilakáposzta-saláta

Általánosságban azonban elmondható, hogy bármely fajta könnyen és egyszerűen beépíthető a hétköznapi étrendünkbe. Tekintve a csírák szervezetünkre gyakorolt jótékony hatását, hogy könnyedén töltik fel testünket értékes vitaminokkal és ásványi anyagokkal, ami különösen az őszi-téli hónapok alatt különösen fontos, miért is ne használnánk belőlük egészségünk megőrzése érdekében. Most a vöröskáposzta-csírához hoztam ötletet, méghozzá egy "coleslaw" jellegű salátába kevertem belőle (megjelent a Kifőztük októberi számában). A vöröskáposzta-csíráról illetve a Biohálóról IDE kattintva olvashattok tovább és találtok részletes információt. Az alábbi saláta sült húsok vagy házi hamburger mellé kiváló, tényleg csillagos ötös...

Csírás lilakáposzta-saláta

Hozzávalók:
1/4 lila káposzta
2 sárgarépa
3 evőkanál vöröskáposzta-csíra
5 evőkanál majonéz
2 evőkanál tejföl
bors


A káposztát finomra vágjuk, a sárgarépát lereszeljük, majd összekeverjük a csírával. Hozzáadjuk a majonézt és a tejfölt, végül fűszerezzük.

Csírás lilakáposzta-saláta


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések