CSUPA CSOKI...

Ki hogy áll a csokival? Miminek volt kitől örökölnie a csokoládé szeretetét, mert G mellett magam is elszánt csokirajongó vagyok, néhány évvel ezelőtt pedig még egy kakaóültetvényre is volt szerencsém ellátogatni. Ezért aztán nagy örömmel olvasgattam a napokban a Stahl magazin különszámát, mely a Csupa csoki címet kapta. Egy újság telis-tele finomabbnál finomabb csokis sütikkel...

Nálunk karácsonykor, múltunkból adódóan, meglehetősen nemzetközi ételsor vonul fel, de egy biztos, csokis sütemény mindig van. Már egy ideje sejtem, hogy ez nem az a karácsony lesz, amikor újdonságot fogok kikísérletezni, arra most biztosan nem lesz alkalmam. Így többek közt ezzel a lelkülettel is kezdtem neki a lapozgatásnak.

Stahl magazin Csupa csoki


Stahl Judit az előszóban azt írja, hogy a magazin elkészültéig a megannyi próbasütésen százával fogyott a tojás és még vagy 30 kg csokoládét is felhasználtak. Személyes kedvencem a Torta del Cielo, egy mexikói csokitorta lett, s miután átböngésztem a receptet, el is dőlt az idei csokis finomság.

Persze emellett lesz még amit biztosan elkészítek: ott van a mogyorómousse, a csokis cheesecake és nem hagyhatom ki Agatha Christie süteményét sem a sorból. Aki pedig inkább "elméleti síkon" mozog és nem a konyhában, annak ajánlom figyelmébe a kakaóról és a csokiról szóló kis ismertetőket. Természetesen sok minden másról is olvashattok még a lap hasábjain, úgyhogy keressétek az újságárusoknál vagy rendeljétek meg itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések